Айзек ЧЕМБЕРЛЕЙН: «Усик - сильнейший крузер мира на сегодняшний день»

Британский тяжеловес поможет украинцу подготовиться к бою против Хука

Перспективный британский тяжеловес Айзек Чемберлейн (8-0, 3 КО) станет спарринг-партнером чемпиона мира по версии WBO в первом тяжелом весе украинца Александра Усика (12-0, 10 КО) в рамках его подготовки к бою с немецким боксером Марко Хуком (40-4-1, 27 КО).

В интервью телеканалу Sky Sports Чемберлейн поделился своими ожиданиями от спаррингов с Усиком.

«Мой бой с Лоуренсом Околи состоится, но здесь и сейчас я сфокусирован на спаррингах с лучшим крузером мира. Это будет сложно, но я собираюсь многому научиться и показать себя достойно в спаррингах с ним.

Я уже спарринговал с Деонтеем Уайлдером и не удивлюсь, если спарринги с Усиком будут еще сложнее. Вполне возможно, что они будут и сложнее, чем бой с Околи. Это будет для меня неоценимый опыт, который ни в каком другом месте не приобретешь. Ведь я считаю, что Усик - сильнейший крузер мира на сегодняшний день.

То, как Усик двигается, его комбинации, углы атак... И да, он, возможно, боксер более защитного плана, но и атакует он очень хорошо. Он просто как большая версия Василия Ломаченко, так что если я смогу добавить его трюки к своему арсеналу, это будет реально круто», - сказал Айзек Чемберлейн.

Источник — Boxingnews

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Комментарии
    dimonchik22
      dimonchik22, 07.08.2017 23:26
    +1
    Очень лестные слова. Хотя спорить сложно. Усик реально крут.
    airwolf77
    online
      airwolf77, 08.08.2017 06:39
    0
    Українець реально крут...Україна реально крута
    nordik1980
      nordik1980, 08.08.2017 08:15
    -5
    усик - реально ніякий, його рівень - це бої з нікому невідомими чи навіть непосередніми боксерами, не більше! в нього ані удару немає, ані тримати він не може!
    Сергей Нагиев
      Сергей Нагиев, 08.08.2017 08:35
    +1
    nordik1980, 08.08.2017 08:15
    усик - реально ніякий, його рівень - це бої з нікому невідомими чи навіть непосередніми боксерами, не більше! в нього ані удару немає, ані тримати він не може!

    Ну и когда это он не держал удар? Хоть бы один пример?
    Shurat88
    online
      Shurat88, 08.08.2017 10:16
    +6
    у Усика один минус это относительно слабый удар.
    mutin_pudak
      mutin_pudak, 08.08.2017 11:14
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    Shurat88, 08.08.2017 10:16
    у Усика один минус это относительно слабый удар.
    Откуда такой вывод??? 12 боев 10 нокаутов!!! 2-е не нокаутированных вообще не проигрывали до этого, или при виде Усика соперник уже должен падать?!
    Yaric
      Yaric, 08.08.2017 11:28
    -1
    nordik1980, 08.08.2017 08:15
    усик - реально ніякий, його рівень - це бої з нікому невідомими чи навіть непосередніми боксерами, не більше! в нього ані удару немає, ані тримати він не може!

    Це ти реально ніякий. Типова вишивата - ненавидиш Кличків та Усика. А може, ще й цілуєш дупу "сєвєрним сасєдям" - бо в них саме таке відношення до українських боксерів.
    igorsergijenko
      igorsergijenko, 08.08.2017 11:50
    -3
    Yaric, 08.08.2017 11:28
    nordik1980, 08.08.2017 08:15
    усик - реально ніякий, його рівень - це бої з нікому невідомими чи навіть непосередніми боксерами, не більше! в нього ані удару немає, ані тримати він не може!

    Це ти реально ніякий. Типова вишивата - ненавидиш Кличків та Усика. А може, ще й цілуєш дупу "сєвєрним сасєдям" - бо в них саме таке відношення до українських боксерів.
    З якого це дива Усик має не подобатися кац..пурам?))))) В своїх інтерв'ю він їх називає "братами"...святкую російські імперські свята.....спілкується виключно російською...української не знає.....сім'я проживає в Криму після окупації....та й в нього. якщо не помиляюся, залишилася кримська прописка.....у нього абсолютно проросійська позиція по Криму.....є "єдінаротом"))))).А те що він в українському етностилі піариться....)))))) то цим стає дуже українським?)))) цим він тільки паплюжить українські символи....Кличко не подобається кац..пурам?)))) Ви з дуба впали?))) Він кум одного з головних українофобів (кума Путіна)..а також товаришує і дуже тісно співпрацює з багатьма іншими))))) Вони їх не вважають українцями як такими..а швидше "єдінаротом")))) Чим вони. в принципі. і є))))
    Shurat88
    online
      Shurat88, 08.08.2017 12:49
    +2
    mutin_pudak, 08.08.2017 11:14
    Shurat88, 08.08.2017 10:16
    у Усика один минус это относительно слабый удар.

    Откуда такой вывод??? 12 боев 10 нокаутов!!! 2-е не нокаутированных вообще не проигрывали до этого, или при виде Усика соперник уже должен падать?!
    При чем тут падать...написано же ОТНОСИТЕЛЬНО слабый...
    Yaric
      Yaric, 08.08.2017 14:23
    0
    igorsergijenko, 08.08.2017 11:50
    Yaric, 08.08.2017 11:28
    nordik1980, 08.08.2017 08:15 усик - реально ніякий, його рівень - це бої з нікому невідомими чи навіть непосередніми боксерами, не більше! в нього ані удару немає, ані тримати він не може! Це ти реально ніякий. Типова вишивата - ненавидиш Кличків та Усика. А може, ще й цілуєш дупу "сєвєрним сасєдям" - бо в них саме таке відношення до українських боксерів.

    З якого це дива Усик має не подобатися кац..пурам?))))) В своїх інтерв'ю він їх називає "братами"...святкую російські імперські свята.....спілкується виключно російською...української не знає.....сім'я проживає в Криму після окупації....та й в нього. якщо не помиляюся, залишилася кримська прописка.....у нього абсолютно проросійська позиція по Криму.....є "єдінаротом"))))).А те що він в українському етностилі піариться....)))))) то цим стає дуже українським?)))) цим він тільки паплюжить українські символи....Кличко не подобається кац..пурам?)))) Ви з дуба впали?))) Він кум одного з головних українофобів (кума Путіна)..а також товаришує і дуже тісно співпрацює з багатьма іншими))))) Вони їх не вважають українцями як такими..а швидше "єдінаротом")))) Чим вони. в принципі. і є))))

    Подивися на сторінку вишиватніка "Нордік 1980". Він ненавидить не тільки українских боксерів, а й київське "Динамо".
    А щодо Кличків і Усика - ти не читав как..цапські форуми. Їх там ненавидять, причому Кличків вже багато років. Нема більш ненависних спортсменів в Росії, ніж брати Клички.