Александр Усик победил Майриса Бриедиса по очкам

Украинец в непростой схватке добыл победу и вышел в финал Всемирной боксерской суперсерии

twitter.com/WBsuperSeries
© twitter.com/WBsuperSeries

В Риге прошел первый полуфинал Всемирной боксерской суперсерии Майрис Бриедис - Александр Усик. Кроме того, на кону стояли два пояса – WBC и WBO. Александр Усик стал чемпионом мира по версии WBC и защитил титул по версии WBO.

Бой был невероятно зрелищным, соперники первый раз сошлись в клинче только в 12-раунде. Кроме того, оба боксера стремились отвечать ударом на удар и провели поединок в очень высоком темпе.



В итоге победа осталась за украинским боксером. Один из судей не выявил сильнейшего - 114:114, двое других посчитали чуть сильнее Усика - 115:113 и 115:113. 

Заметим, что латвийский боксер потерпел первое поражение на профессиональном ринге.

Как видно из статистики от CompuBox, Усик нанес больше ударов, чем его противник, но Бриедис выбросил на 144 силовых удара больше и нанес их немного больше, чем Усик. Украинский боксер активнее работал джэбом: 91 удар из 550 достиг цели против 46/137 у Бриедиса.



Итак, Александр заработал 1,6 млн долларов (его визави - 0,8 млн), но главное - вышел в финал WBSS. Сразу после боя Усик признался, что намерен лично посмотреть на своего соперника по финалу: он посетит бой Гассиев – Дортикос, который состоится 3-го февраля в Сочи.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Реклама
Комментарии
    Алексей Аксютенко
    online
      Алексей Аксютенко, 28.01.2018 17:35
    -1
    Germesus, 28.01.2018 15:51
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35
    Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я

    Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу.
    З тобою принципово не буду спілкуватись українською, бо ти не є патріот, а типовий мовний расист. Я почти уверен, что если к тебе будет обращаться чернокожий с фамилией Шевченко, на украинском языке, ты назовешь его хохлом, негром, еще кем нибудь, но не украинцем, именно из-за того что он черный.
    Я за то что национальные средства массовой информации должны быть на украинском, что образование у нас должно быть на украинском, что официальное общение тоже должно быть на украинском, но свободное общение может быть на том языке, на котором удобней и легче изъяснять свои мысли - хоть на русском, хоть на английском, белорусском, венгерском, румынском и тд. Если ты еще не понял, что Украина многонациональная страна в которой говорят больше чем на 50ти языках, то таких как ТЫ, нужно в первую очередь изолировать, именно из-за таких "патриотов" как ты у нас ГРАЖДАНСКАЯ война на востоке, и пограничники на въезде в Крым.
    Алексей Аксютенко
    online
      Алексей Аксютенко, 28.01.2018 17:41
    +2
    Germesus, 28.01.2018 15:51
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35
    Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я

    Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу.
    і якщо ти рахуєш, що українці розмовляють і думають тільки українською, то я тебе розчарую, відсотків 60 українців розмовляють російською, а думають - ще більше.
    Germesus
      Germesus, 28.01.2018 18:45
    -9
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 17:35
    Germesus, 28.01.2018 15:51 superfansoccer, 28.01.2018 17:19 -1

    Germesus, 28.01.2018 15:51
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35
    Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я
    Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу.
    Судя по твоим комментам, ты законченый. Так, что тебе пора заканчивать с этой штукой, под названием жизнь
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35 Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу.

    З тобою принципово не буду спілкуватись українською, бо ти не є патріот, а типовий мовний расист. Я почти уверен, что если к тебе будет обращаться чернокожий с фамилией Шевченко, на украинском языке, ты назовешь его хохлом, негром, еще кем нибудь, но не украинцем, именно из-за того что он черный. Я за то что национальные средства массовой информации должны быть на украинском, что образование у нас должно быть на украинском, что официальное общение тоже должно быть на украинском, но свободное общение может быть на том языке, на котором удобней и легче изъяснять свои мысли - хоть на русском, хоть на английском, белорусском, венгерском, румынском и тд. Если ты еще не понял, что Украина многонациональная страна в которой говорят больше чем на 50ти языках, то таких как ТЫ, нужно в первую очередь изолировать, именно из-за таких "патриотов" как ты у нас ГРАЖДАНСКАЯ война на востоке, и пограничники на въезде в Крым.
    superfunsoccer, судячи з твого висеру, тебе біосміття ка.цапське потрібно розтріляти на місці як скажену собаку, так що зроби людям послугу не отруюй повітря.
    Аксютенко, ось ти й підтвердив, що ти засране ка.цапське біосміття, тільки ка.цли визжання про громадянську війну, тільки така погань як ти звала ху.йла ввести війська, тільки такі як ти кричать про багато національного аби хоч як виправдати небажання кориватись в буденному житті мовою країни в якій живуть й нації до якої себе відносять. До твого відома в кожній європейській країні живе багато різних народів але кожен з цих народів говорить мовою країни в якій живе, лиш між собою вони говорять рідною. Ти тут зайвохромосомний написав, що більшість по усруські гавкає, ну так це ще раз доводить твою нікчемність, бо за останнім переписом населення України 67% громадян країни вважають українську рідною мовою, також таких як покидьків та неоколоністів русифікаторів вкидають в маси нібито мова фронту ка.цапська, і це велика брехня, бо більшість говорять українською мовою, не переважна але більшість. Так що куди не глянь тебе й тобі подібних не складно виявити на брехні й опустити. Я вже знаю на перед, що такі нікчемне яки ти будете писати, бо у вас собакомовних відмази як під копірку схожі одне на одного, таке враження що у вас колективний розум, та й той з однією прямою лінією. З шансом в 80% ти згадаєш Канаду, тому скажу на перед, що французька мова там державна бо один з ( взагалі колоністи французи як й британці ) народів там французи й живуть вони практично в резервації в Квебеку й ненавидять англомовних, чому можеш сам прочитати, так що той хто говорить про ка.пськи являється ка.цапом, чи не так? Так що як бачимо ще одна улюблена відмаза собакомовних анігільована і на останок - мені абсолютно всерівно якого кольору чи походження людина, мене хвилює лише щоб ця людина не гиділа там де живе ( тобто Україні ) й дотримувалася законів цієї країни, доречі гурт ,, Чорнобривці,, всі чорношкірі й говорять й співають українською, прикольні хлопці, ставлячи раком таких собакомовне бидло як ти. Твоя принципова відмова говорити мовою країни в якій живеш й громадянином котрої, мабуть, ти являєшся викликає огиду й я не розумію чому ти взагалі тут живеш, мабуть, більше таке сміття як ти більше ніде не потрібне, відкрию тобі очі ти й тут не потрібне. Так що носій усруськог світу не псуй повітря йди убийся разом з виблядком superfunsoccer, ви з ним брати по розуму, можливо, навіть більше.
    k_sarioglo@i.ua
    online
      k_sarioglo@i.ua, 28.01.2018 18:55
    +3
    Germesus, 28.01.2018 15:51
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35
    Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я

    Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу.
    Розмовляй і думай якою хочеш мовою. Але нема чого кидатися на тих, хто розмовляє іншою. Якщо рахувати по твоєму критерію то українців в Україні заледве 3-5 мільйонів набереться. І казати іншим на якій мові їм розмовляти, називаючи росіян ка.цапами-це таки расизм. Ракова пухлина-це такі як ти, які будуть робити з людей істот нижчого порядку лише виходячи з того якою мовою вони розмовляють. Сказати тобі хто так робив? Гітлер, царський окупаційний режим в Україні, Сталін...Хочеш бути на одній дошці з цими "великими гуманістами"? Хай розмовляє якою хоче мовою-це його право. Мовні меншинства в будь-якому разі існують в усіх країнах.
    Я розумію людей, яким не подобається, що в Україні рідна мова є фактично менш поширеною ніж російська, але долати це треба поступово, намагаючись передавати новому поколінню виховання вже рідною мовою, а не влаштовуючи гонитви на тих, хто розмовляє російською.
    lliarit
      lliarit, 28.01.2018 19:04
    -4
    Germesus, 28.01.2018 12:48
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08
    Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!!

    Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно.
    Вот ты как раз и есть хо.хол - малоросс. Придаток до моцкалей - "Ко ко ко, кругом зрада и зрадники"
    А усик - Украинец.
    Avaxi
      Avaxi, 28.01.2018 20:03
    -1
    Germesus, 28.01.2018 18:45
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 17:35
    Germesus, 28.01.2018 15:51 superfansoccer, 28.01.2018 17:19 -1Germesus, 28.01.2018 15:51Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и яЩо й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу.Судя по твоим комментам, ты законченый. Так, что тебе пора заканчивать с этой штукой, под названием жизнь Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35 Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу. З тобою принципово не буду спілкуватись українською, бо ти не є патріот, а типовий мовний расист. Я почти уверен, что если к тебе будет обращаться чернокожий с фамилией Шевченко, на украинском языке, ты назовешь его хохлом, негром, еще кем нибудь, но не украинцем, именно из-за того что он черный. Я за то что национальные средства массовой информации должны быть на украинском, что образование у нас должно быть на украинском, что официальное общение тоже должно быть на украинском, но свободное общение может быть на том языке, на котором удобней и легче изъяснять свои мысли - хоть на русском, хоть на английском, белорусском, венгерском, румынском и тд. Если ты еще не понял, что Украина многонациональная страна в которой говорят больше чем на 50ти языках, то таких как ТЫ, нужно в первую очередь изолировать, именно из-за таких "патриотов" как ты у нас ГРАЖДАНСКАЯ война на востоке, и пограничники на въезде в Крым.

    superfunsoccer, судячи з твого висеру, тебе біосміття ка.цапське потрібно розтріляти на місці як скажену собаку, так що зроби людям послугу не отруюй повітря.Аксютенко, ось ти й підтвердив, що ти засране ка.цапське біосміття, тільки ка.цли визжання про громадянську війну, тільки така погань як ти звала ху.йла ввести війська, тільки такі як ти кричать про багато національного аби хоч як виправдати небажання кориватись в буденному житті мовою країни в якій живуть й нації до якої себе відносять. До твого відома в кожній європейській країні живе багато різних народів але кожен з цих народів говорить мовою країни в якій живе, лиш між собою вони говорять рідною. Ти тут зайвохромосомний написав, що більшість по усруські гавкає, ну так це ще раз доводить твою нікчемність, бо за останнім переписом населення України 67% громадян країни вважають українську рідною мовою, також таких як покидьків та неоколоністів русифікаторів вкидають в маси нібито мова фронту ка.цапська, і це велика брехня, бо більшість говорять українською мовою, не переважна але більшість. Так що куди не глянь тебе й тобі подібних не складно виявити на брехні й опустити. Я вже знаю на перед, що такі нікчемне яки ти будете писати, бо у вас собакомовних відмази як під копірку схожі одне на одного, таке враження що у вас колективний розум, та й той з однією прямою лінією. З шансом в 80% ти згадаєш Канаду, тому скажу на перед, що французька мова там державна бо один з ( взагалі колоністи французи як й британці ) народів там французи й живуть вони практично в резервації в Квебеку й ненавидять англомовних, чому можеш сам прочитати, так що той хто говорить про ка.пськи являється ка.цапом, чи не так? Так що як бачимо ще одна улюблена відмаза собакомовних анігільована і на останок - мені абсолютно всерівно якого кольору чи походження людина, мене хвилює лише щоб ця людина не гиділа там де живе ( тобто Україні ) й дотримувалася законів цієї країни, доречі гурт ,, Чорнобривці,, всі чорношкірі й говорять й співають українською, прикольні хлопці, ставлячи раком таких собакомовне бидло як ти. Твоя принципова відмова говорити мовою країни в якій живеш й громадянином котрої, мабуть, ти являєшся викликає огиду й я не розумію чому ти взагалі тут живеш, мабуть, більше таке сміття як ти більше ніде не потрібне, відкрию тобі очі ти й тут не потрібне. Так що носій усруськог світу не псуй повітря йди убийся разом з виблядком superfunsoccer, ви з ним брати по розуму, можливо, навіть більше.
    Когда у человека мозги засраны, сложно ему что то донести, и по неволе приходиться верить русским СМИ, что в Украине живут фашисты.
    Таким как ты нельзя давать не малейшей власти, потому что тогда в нашей стране, Украине, появяться концлагеря и расстрелы неугодных, как в СССР.
    Ты маленькая копия Путина.
    airwolf77
    online
      airwolf77, 28.01.2018 23:41
    0
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 17:35
    Germesus, 28.01.2018 15:51
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35 Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу.

    З тобою принципово не буду спілкуватись українською, бо ти не є патріот, а типовий мовний расист. Я почти уверен, что если к тебе будет обращаться чернокожий с фамилией Шевченко, на украинском языке, ты назовешь его хохлом, негром, еще кем нибудь, но не украинцем, именно из-за того что он черный. Я за то что национальные средства массовой информации должны быть на украинском, что образование у нас должно быть на украинском, что официальное общение тоже должно быть на украинском, но свободное общение может быть на том языке, на котором удобней и легче изъяснять свои мысли - хоть на русском, хоть на английском, белорусском, венгерском, румынском и тд. Если ты еще не понял, что Украина многонациональная страна в которой говорят больше чем на 50ти языках, то таких как ТЫ, нужно в первую очередь изолировать, именно из-за таких "патриотов" как ты у нас ГРАЖДАНСКАЯ война на востоке, и пограничники на въезде в Крым.
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 17:35
    Germesus, 28.01.2018 15:51
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35 Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу.

    З тобою принципово не буду спілкуватись українською, бо ти не є патріот, а типовий мовний расист. Я почти уверен, что если к тебе будет обращаться чернокожий с фамилией Шевченко, на украинском языке, ты назовешь его хохлом, негром, еще кем нибудь, но не украинцем, именно из-за того что он черный. Я за то что национальные средства массовой информации должны быть на украинском, что образование у нас должно быть на украинском, что официальное общение тоже должно быть на украинском, но свободное общение может быть на том языке, на котором удобней и легче изъяснять свои мысли - хоть на русском, хоть на английском, белорусском, венгерском, румынском и тд. Если ты еще не понял, что Украина многонациональная страна в которой говорят больше чем на 50ти языках, то таких как ТЫ, нужно в первую очередь изолировать, именно из-за таких "патриотов" как ты у нас ГРАЖДАНСКАЯ война на востоке, и пограничники на въезде в Крым.
    " гражданская " война на востоке??? вот ты́ ботина лаптеногая и спалился... ну какие Гиркин,Павлов(Моторыло),плененые спецназовцы Александров и Ерофеев и др -- граждане паРаши,стали гражданами Украины...со слов ваших же пропаганндонов,50 тыщ.мокшебурятов наемников,прошли Донбасс...это 10 полновесны х бригад....а вот нонсенс,парадокс--- гражданская война расиии....в Сирии,имеет место -- русский Игил с одной стороны...с другой,ЧВК Вагнера,спецназ+ авиация паРаши с другой....ну чо скажешь ,бурятино башкирский?
    st.drumas
      st.drumas, 29.01.2018 00:14
    -2
    icebeer, 28.01.2018 01:38
    Tinki, 28.01.2018 01:34
    icebeer, 28.01.2018 01:33 totake, 28.01.2018 01:32 дивився трансляцію рос.тв, так вони впевненіше і кращої думки були за Усика чим наші йбні експерти українці на інтері А чего ты по их тв смотришь? да потому что качество картинки на много лучшее и комментаторы профессионалы

    Обе ШД-ные и комментёры тоже у нас хороши.Во по футболу соглашусь,там лучше,а по боксу уя.
    Зубы оставшиеся прожуй, прежде чем говорить, пивонавт хренов.
    st.drumas
      st.drumas, 29.01.2018 00:25
    -2
    airwolf77, 28.01.2018 23:41
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 17:35
    Germesus, 28.01.2018 15:51 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35 Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу. З тобою принципово не буду спілкуватись українською, бо ти не є патріот, а типовий мовний расист. Я почти уверен, что если к тебе будет обращаться чернокожий с фамилией Шевченко, на украинском языке, ты назовешь его хохлом, негром, еще кем нибудь, но не украинцем, именно из-за того что он черный. Я за то что национальные средства массовой информации должны быть на украинском, что образование у нас должно быть на украинском, что официальное общение тоже должно быть на украинском, но свободное общение может быть на том языке, на котором удобней и легче изъяснять свои мысли - хоть на русском, хоть на английском, белорусском, венгерском, румынском и тд. Если ты еще не понял, что Украина многонациональная страна в которой говорят больше чем на 50ти языках, то таких как ТЫ, нужно в первую очередь изолировать, именно из-за таких "патриотов" как ты у нас ГРАЖДАНСКАЯ война на востоке, и пограничники на въезде в Крым.





    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 17:35
    Germesus, 28.01.2018 15:51 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35 Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу. З тобою принципово не буду спілкуватись українською, бо ти не є патріот, а типовий мовний расист. Я почти уверен, что если к тебе будет обращаться чернокожий с фамилией Шевченко, на украинском языке, ты назовешь его хохлом, негром, еще кем нибудь, но не украинцем, именно из-за того что он черный. Я за то что национальные средства массовой информации должны быть на украинском, что образование у нас должно быть на украинском, что официальное общение тоже должно быть на украинском, но свободное общение может быть на том языке, на котором удобней и легче изъяснять свои мысли - хоть на русском, хоть на английском, белорусском, венгерском, румынском и тд. Если ты еще не понял, что Украина многонациональная страна в которой говорят больше чем на 50ти языках, то таких как ТЫ, нужно в первую очередь изолировать, именно из-за таких "патриотов" как ты у нас ГРАЖДАНСКАЯ война на востоке, и пограничники на въезде в Крым.

    " гражданская " война на востоке??? вот ты́ ботина лаптеногая и спалился... ну какие Гиркин,Павлов(Моторыло),плененые спецназовцы Александров и Ерофеев и др -- граждане паРаши,стали гражданами Украины...со слов ваших же пропаганндонов,50 тыщ.мокшебурятов наемников,прошли Донбасс...это 10 полновесны х бригад....а вот нонсенс,парадокс--- гражданская война расиии....в Сирии,имеет место -- русский Игил с одной стороны...с другой,ЧВК Вагнера,спецназ+ авиация паРаши с другой....ну чо скажешь ,бурятино башкирский?
    "Он из лесу вышел, был сильный мороз..." Вот такие свидомо-конченые дебилы,как 40-летний жиробас "айрвольф" и убивают Украину гораздо быстрее, чем вы даже можете себе представить.
    an52
    online
      an52, 29.01.2018 02:04
    0
    Tinki, 28.01.2018 01:34
    icebeer, 28.01.2018 01:33
    totake, 28.01.2018 01:32 дивився трансляцію рос.тв, так вони впевненіше і кращої думки були за Усика чим наші йбні експерти українці на інтері А чего ты по их тв смотришь?

    да потому что качество картинки на много лучшее и комментаторы профессионалы
    Скрипко и Шкаликов?
    Germesus
      Germesus, 29.01.2018 04:11
    -5
    k_sarioglo@i.ua, 28.01.2018 18:55
    Germesus, 28.01.2018 15:51
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35 Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу.

    Розмовляй і думай якою хочеш мовою. Але нема чого кидатися на тих, хто розмовляє іншою. Якщо рахувати по твоєму критерію то українців в Україні заледве 3-5 мільйонів набереться. І казати іншим на якій мові їм розмовляти, називаючи росіян ка.цапами-це таки расизм. Ракова пухлина-це такі як ти, які будуть робити з людей істот нижчого порядку лише виходячи з того якою мовою вони розмовляють. Сказати тобі хто так робив? Гітлер, царський окупаційний режим в Україні, Сталін...Хочеш бути на одній дошці з цими "великими гуманістами"? Хай розмовляє якою хоче мовою-це його право. Мовні меншинства в будь-якому разі існують в усіх країнах.Я розумію людей, яким не подобається, що в Україні рідна мова є фактично менш поширеною ніж російська, але долати це треба поступово, намагаючись передавати новому поколінню виховання вже рідною мовою, а не влаштовуючи гонитви на тих, хто розмовляє російською.
    О, прикол, хо.хлотварина безхребетна рота відкрила. Ти б краще не відволікався від своєї звичної справи - мирно смоктати у всіх хто дасть, бо від твого висеру ти виглядаєш ще нікчемнішим. Якраз мені говорити хто якою буде говорити в мене в дома, не хочуть українською, то зібрали манатки й хайтвалять туди де будуть ,,чтокать-какать,, ти якщо не помітив саме собакомовні вийобуються по різним країнам де можуть, що що вони зазнають утисків й чхати вони хотіли на мови кран де живуть, а ти ще потураєш як правильний хо.хол. Так, нажаль, справжніх українців мало, більшість безхребетні хо.хли які за копійку матір рідну продадуть, тому собакомовне бидло ракова пухлина, а такі як ти метастази.
    Germesus
      Germesus, 29.01.2018 04:24
    -4
    lliarit, 28.01.2018 19:04
    Germesus, 28.01.2018 12:48
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно.

    Вот ты как раз и есть хо.хол - малоросс. Придаток до моцкалей - "Ко ко ко, кругом зрада и зрадники"А усик - Украинец.
    Впізнаю ка.цапський метод говорити на чорне - біле, а на біле - чорне, тобто таке собакомовне уйобище як ти українець, а людини котра говорить українською - хо.хол-малорос, ну-ну, ти ще про правильних й не правильних хо.хлов напиши. Пі.дріотіна цапська ти хоч би українською писав, а то такий йобаний патріот, що цапською гавкаєш й найголовніше, а чого це ти під українця стараєшся маскуватися ( причому дуже невдало, собача відразу видає ) ви ж нечисть всюди кричите що ви усруські скрепоносні, а тут сором'язливо ховаєтесь.
    Germesus
      Germesus, 29.01.2018 04:54
    -3
    Avaxi, 28.01.2018 20:03
    Germesus, 28.01.2018 18:45
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 17:35 Germesus, 28.01.2018 15:51 superfansoccer, 28.01.2018 17:19 -1Germesus, 28.01.2018 15:51Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и яЩо й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу.Судя по твоим комментам, ты законченый. Так, что тебе пора заканчивать с этой штукой, под названием жизнь Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35 Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу. З тобою принципово не буду спілкуватись українською, бо ти не є патріот, а типовий мовний расист. Я почти уверен, что если к тебе будет обращаться чернокожий с фамилией Шевченко, на украинском языке, ты назовешь его хохлом, негром, еще кем нибудь, но не украинцем, именно из-за того что он черный. Я за то что национальные средства массовой информации должны быть на украинском, что образование у нас должно быть на украинском, что официальное общение тоже должно быть на украинском, но свободное общение может быть на том языке, на котором удобней и легче изъяснять свои мысли - хоть на русском, хоть на английском, белорусском, венгерском, румынском и тд. Если ты еще не понял, что Украина многонациональная страна в которой говорят больше чем на 50ти языках, то таких как ТЫ, нужно в первую очередь изолировать, именно из-за таких "патриотов" как ты у нас ГРАЖДАНСКАЯ война на востоке, и пограничники на въезде в Крым. superfunsoccer, судячи з твого висеру, тебе біосміття ка.цапське потрібно розтріляти на місці як скажену собаку, так що зроби людям послугу не отруюй повітря.Аксютенко, ось ти й підтвердив, що ти засране ка.цапське біосміття, тільки ка.цли визжання про громадянську війну, тільки така погань як ти звала ху.йла ввести війська, тільки такі як ти кричать про багато національного аби хоч як виправдати небажання кориватись в буденному житті мовою країни в якій живуть й нації до якої себе відносять. До твого відома в кожній європейській країні живе багато різних народів але кожен з цих народів говорить мовою країни в якій живе, лиш між собою вони говорять рідною. Ти тут зайвохромосомний написав, що більшість по усруські гавкає, ну так це ще раз доводить твою нікчемність, бо за останнім переписом населення України 67% громадян країни вважають українську рідною мовою, також таких як покидьків та неоколоністів русифікаторів вкидають в маси нібито мова фронту ка.цапська, і це велика брехня, бо більшість говорять українською мовою, не переважна але більшість. Так що куди не глянь тебе й тобі подібних не складно виявити на брехні й опустити. Я вже знаю на перед, що такі нікчемне яки ти будете писати, бо у вас собакомовних відмази як під копірку схожі одне на одного, таке враження що у вас колективний розум, та й той з однією прямою лінією. З шансом в 80% ти згадаєш Канаду, тому скажу на перед, що французька мова там державна бо один з ( взагалі колоністи французи як й британці ) народів там французи й живуть вони практично в резервації в Квебеку й ненавидять англомовних, чому можеш сам прочитати, так що той хто говорить про ка.пськи являється ка.цапом, чи не так? Так що як бачимо ще одна улюблена відмаза собакомовних анігільована і на останок - мені абсолютно всерівно якого кольору чи походження людина, мене хвилює лише щоб ця людина не гиділа там де живе ( тобто Україні ) й дотримувалася законів цієї країни, доречі гурт ,, Чорнобривці,, всі чорношкірі й говорять й співають українською, прикольні хлопці, ставлячи раком таких собакомовне бидло як ти. Твоя принципова відмова говорити мовою країни в якій живеш й громадянином котрої, мабуть, ти являєшся викликає огиду й я не розумію чому ти взагалі тут живеш, мабуть, більше таке сміття як ти більше ніде не потрібне, відкрию тобі очі ти й тут не потрібне. Так що носій усруськог світу не псуй повітря йди убийся разом з виблядком superfunsoccer, ви з ним брати по розуму, можливо, навіть більше.

    Когда у человека мозги засраны, сложно ему что то донести, и по неволе приходиться верить русским СМИ, что в Украине живут фашисты. Таким как ты нельзя давать не малейшей власти, потому что тогда в нашей стране, Украине, появяться концлагеря и расстрелы неугодных, как в СССР. Ты маленькая копия Путина.
    Ще одна тупа собакомовна худоба, котра хоче замаскуватися під українця, такі уйобки як ти вже й Німеччину своєю країною називають. Запам'ятай раз і назавжди Україна - дім українців та тих народів для котрих вона стала домом й цім народам логічно говорити мою країни, котра для них стала новим домом. Фашизм, концлагеря тільки й чутно від такої йобаної нечисті як ти. Чого ж так не хочеться мовою України говорити? Рідна в тебе своя, а українська не потрібна, так? Ну то забирайся на х.уй з України, бо така наволоч не потрібна тут. Про ху.йла згадав, то я нагадаю його слова, що на його переконання ка.цапія закінчується там де перестають гавкати на ка.цапській й він захищатиме всі собакомовних, тобто ти й тобі подібні потенційні вороги. А здавалося б що тут такого страшного говорити мовою країни в якій живеш, але ж ні треба вийобуваться, протиставляти себе проти країни в якій живеш. Чомусь всі народи які їдуть проживати в якусь країну стараються вивчити місцеву мову, щоб говорити з громадянами цієї країни і їм ніхто не заважає говорити між собою якою захочуть, а в Україні навпаки ка.цапська наволоч вийобуваться ще й сміє себе українцями називати але чомусь їдучи проживати в умовну Італію все ж таки вчать чомусь італійську і не визжать я говорю й думаю по ка.цапські але я знаю італійську, тому я італієць, а от чомусь в Україні вийобуваться, а хо.хли щей підлизують.
    dikcher
      dikcher, 29.01.2018 09:37
    +2
    csardas, 28.01.2018 13:36
    dikcher, 28.01.2018 13:12
    Поручик Ржевский, 28.01.2018 02:26 misha-ivanovi4, 28.01.2018 02:21 Поручик Ржевский, 28.01.2018 02:13 misha-ivanovi4, 28.01.2018 02:11 Понимаю шо вес разный, но Вова бы этого латыша давно бы положил и забыл. А Саня мучается весь бой и пропускает ой как много. Без удара в тяжелом весе шансов мало Поверь, будь Володя в форме 5-ти летней давности, где-то на бой с Хэйем, он бы и Джошуа бы разобрал. Попыхтел бы - но разобрал... Так а кто сомневается? Вова в сорок лет молодого Джошуа одним правым срубил. Что бы он ним в лет 30 сделал? Я про то что у Усика удара нет, а Вова мог с любой руки одним ударом положить в любой момент Да, Остина он двойкой джеба положил - даже без правой...https://www.youtube.com/watch?v=HwMREz-kgIM#t=985 Там два левых хука, а не джебы. Но то, что Усик безударный - это факт. А безударный боксер - это почти как безногий футболист.

    а тем временем наш "безногий безударный" боксер чемпион мира в двух версиях... И походу будет в мае абсолютным
    Я к тому, что крузервейт для Усика самое то. В супертяжи ему с таким ударом не нужно.
    metallist_verder
      metallist_verder, 29.01.2018 10:25
    +1
    Да, почитал срач. Конечно согласен с патриотами. Надо запретить и Булгакова и Цоя и Высоцкого. Для некоторых думающих Шариков и бригада отвоёвывающая у Преображенского квадратные метры.... Не нельзя... Прям как зеркало.
    Алексей Аксютенко
    online
      Алексей Аксютенко, 29.01.2018 13:45
    +1
    airwolf77, 28.01.2018 23:41
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 17:35
    Germesus, 28.01.2018 15:51 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35 Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу. З тобою принципово не буду спілкуватись українською, бо ти не є патріот, а типовий мовний расист. Я почти уверен, что если к тебе будет обращаться чернокожий с фамилией Шевченко, на украинском языке, ты назовешь его хохлом, негром, еще кем нибудь, но не украинцем, именно из-за того что он черный. Я за то что национальные средства массовой информации должны быть на украинском, что образование у нас должно быть на украинском, что официальное общение тоже должно быть на украинском, но свободное общение может быть на том языке, на котором удобней и легче изъяснять свои мысли - хоть на русском, хоть на английском, белорусском, венгерском, румынском и тд. Если ты еще не понял, что Украина многонациональная страна в которой говорят больше чем на 50ти языках, то таких как ТЫ, нужно в первую очередь изолировать, именно из-за таких "патриотов" как ты у нас ГРАЖДАНСКАЯ война на востоке, и пограничники на въезде в Крым.





    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 17:35
    Germesus, 28.01.2018 15:51 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35 Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу. З тобою принципово не буду спілкуватись українською, бо ти не є патріот, а типовий мовний расист. Я почти уверен, что если к тебе будет обращаться чернокожий с фамилией Шевченко, на украинском языке, ты назовешь его хохлом, негром, еще кем нибудь, но не украинцем, именно из-за того что он черный. Я за то что национальные средства массовой информации должны быть на украинском, что образование у нас должно быть на украинском, что официальное общение тоже должно быть на украинском, но свободное общение может быть на том языке, на котором удобней и легче изъяснять свои мысли - хоть на русском, хоть на английском, белорусском, венгерском, румынском и тд. Если ты еще не понял, что Украина многонациональная страна в которой говорят больше чем на 50ти языках, то таких как ТЫ, нужно в первую очередь изолировать, именно из-за таких "патриотов" как ты у нас ГРАЖДАНСКАЯ война на востоке, и пограничники на въезде в Крым.

    " гражданская " война на востоке??? вот ты́ ботина лаптеногая и спалился... ну какие Гиркин,Павлов(Моторыло),плененые спецназовцы Александров и Ерофеев и др -- граждане паРаши,стали гражданами Украины...со слов ваших же пропаганндонов,50 тыщ.мокшебурятов наемников,прошли Донбасс...это 10 полновесны х бригад....а вот нонсенс,парадокс--- гражданская война расиии....в Сирии,имеет место -- русский Игил с одной стороны...с другой,ЧВК Вагнера,спецназ+ авиация паРаши с другой....ну чо скажешь ,бурятино башкирский?
    Школу закончишь, поговорим
    Алексей Аксютенко
    online
      Алексей Аксютенко, 29.01.2018 13:49
    +2
    Germesus, 29.01.2018 04:54
    Avaxi, 28.01.2018 20:03
    Germesus, 28.01.2018 18:45 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 17:35 Germesus, 28.01.2018 15:51 superfansoccer, 28.01.2018 17:19 -1Germesus, 28.01.2018 15:51Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и яЩо й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу.Судя по твоим комментам, ты законченый. Так, что тебе пора заканчивать с этой штукой, под названием жизнь Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35 Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу. З тобою принципово не буду спілкуватись українською, бо ти не є патріот, а типовий мовний расист. Я почти уверен, что если к тебе будет обращаться чернокожий с фамилией Шевченко, на украинском языке, ты назовешь его хохлом, негром, еще кем нибудь, но не украинцем, именно из-за того что он черный. Я за то что национальные средства массовой информации должны быть на украинском, что образование у нас должно быть на украинском, что официальное общение тоже должно быть на украинском, но свободное общение может быть на том языке, на котором удобней и легче изъяснять свои мысли - хоть на русском, хоть на английском, белорусском, венгерском, румынском и тд. Если ты еще не понял, что Украина многонациональная страна в которой говорят больше чем на 50ти языках, то таких как ТЫ, нужно в первую очередь изолировать, именно из-за таких "патриотов" как ты у нас ГРАЖДАНСКАЯ война на востоке, и пограничники на въезде в Крым. superfunsoccer, судячи з твого висеру, тебе біосміття ка.цапське потрібно розтріляти на місці як скажену собаку, так що зроби людям послугу не отруюй повітря.Аксютенко, ось ти й підтвердив, що ти засране ка.цапське біосміття, тільки ка.цли визжання про громадянську війну, тільки така погань як ти звала ху.йла ввести війська, тільки такі як ти кричать про багато національного аби хоч як виправдати небажання кориватись в буденному житті мовою країни в якій живуть й нації до якої себе відносять. До твого відома в кожній європейській країні живе багато різних народів але кожен з цих народів говорить мовою країни в якій живе, лиш між собою вони говорять рідною. Ти тут зайвохромосомний написав, що більшість по усруські гавкає, ну так це ще раз доводить твою нікчемність, бо за останнім переписом населення України 67% громадян країни вважають українську рідною мовою, також таких як покидьків та неоколоністів русифікаторів вкидають в маси нібито мова фронту ка.цапська, і це велика брехня, бо більшість говорять українською мовою, не переважна але більшість. Так що куди не глянь тебе й тобі подібних не складно виявити на брехні й опустити. Я вже знаю на перед, що такі нікчемне яки ти будете писати, бо у вас собакомовних відмази як під копірку схожі одне на одного, таке враження що у вас колективний розум, та й той з однією прямою лінією. З шансом в 80% ти згадаєш Канаду, тому скажу на перед, що французька мова там державна бо один з ( взагалі колоністи французи як й британці ) народів там французи й живуть вони практично в резервації в Квебеку й ненавидять англомовних, чому можеш сам прочитати, так що той хто говорить про ка.пськи являється ка.цапом, чи не так? Так що як бачимо ще одна улюблена відмаза собакомовних анігільована і на останок - мені абсолютно всерівно якого кольору чи походження людина, мене хвилює лише щоб ця людина не гиділа там де живе ( тобто Україні ) й дотримувалася законів цієї країни, доречі гурт ,, Чорнобривці,, всі чорношкірі й говорять й співають українською, прикольні хлопці, ставлячи раком таких собакомовне бидло як ти. Твоя принципова відмова говорити мовою країни в якій живеш й громадянином котрої, мабуть, ти являєшся викликає огиду й я не розумію чому ти взагалі тут живеш, мабуть, більше таке сміття як ти більше ніде не потрібне, відкрию тобі очі ти й тут не потрібне. Так що носій усруськог світу не псуй повітря йди убийся разом з виблядком superfunsoccer, ви з ним брати по розуму, можливо, навіть більше. Когда у человека мозги засраны, сложно ему что то донести, и по неволе приходиться верить русским СМИ, что в Украине живут фашисты. Таким как ты нельзя давать не малейшей власти, потому что тогда в нашей стране, Украине, появяться концлагеря и расстрелы неугодных, как в СССР. Ты маленькая копия Путина.

    Ще одна тупа собакомовна худоба, котра хоче замаскуватися під українця, такі уйобки як ти вже й Німеччину своєю країною називають. Запам'ятай раз і назавжди Україна - дім українців та тих народів для котрих вона стала домом й цім народам логічно говорити мою країни, котра для них стала новим домом. Фашизм, концлагеря тільки й чутно від такої йобаної нечисті як ти. Чого ж так не хочеться мовою України говорити? Рідна в тебе своя, а українська не потрібна, так? Ну то забирайся на х.уй з України, бо така наволоч не потрібна тут. Про ху.йла згадав, то я нагадаю його слова, що на його переконання ка.цапія закінчується там де перестають гавкати на ка.цапській й він захищатиме всі собакомовних, тобто ти й тобі подібні потенційні вороги. А здавалося б що тут такого страшного говорити мовою країни в якій живеш, але ж ні треба вийобуваться, протиставляти себе проти країни в якій живеш. Чомусь всі народи які їдуть проживати в якусь країну стараються вивчити місцеву мову, щоб говорити з громадянами цієї країни і їм ніхто не заважає говорити між собою якою захочуть, а в Україні навпаки ка.цапська наволоч вийобуваться ще й сміє себе українцями називати але чомусь їдучи проживати в умовну Італію все ж таки вчать чомусь італійську і не визжать я говорю й думаю по ка.цапські але я знаю італійську, тому я італієць, а от чомусь в Україні вийобуваться, а хо.хли щей підлизують.
    Тяжело тебе будет в Украине жить, если страна все таки будет слушать умных людей, а не таких как ты, не неудачных дублеров Путина. Ты себя внимательно почитай, и сравни с речами Путина, Сталина, Ленина думаю найдешь много совпадений.
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 29.01.2018 13:56
    0
    Комментарий свернут. Показать
    k_sarioglo@i.ua, 28.01.2018 18:55
    Germesus, 28.01.2018 15:51
    Алексей Аксютенко, 28.01.2018 14:35 Germesus, 28.01.2018 12:48 Алексей Аксютенко, 28.01.2018 10:08 Мне нравятся хейтеры Саши. Человек живет в Украине, подписал контракт украинскими промоутерами, поет гимн Украины под флагом Украины, везде говорит, что он украинец - и все называют его приспособленцев. А Васю Ломаченко, которые живет в США, выступает под американскими промоутерами, молчит при гимне - настоящим патриотом. А разница между ними по-мути в том, что один родился в Крыму и не забывает свои корни, по-этому предатель, а второй патриот, потому что родился под Одессой, и у него нет такой дилемы. Да вы расисты господа, по боле чем негры!!! Ти забув додати, що Усик, що Ломаченко говорять мовою ка.цапів роблячи вигляд, що в українців немає рідної мови, навіть у циган є рідна мова, а в так званих українцях ні, ось ти сам написав ка.цапською, хоч міг би українською але ж для тебе такої не існує. Усик й Ломаченко типові хо.хли. А так згадав як це так вийшло, що Усик співав гімн України якоюсь невідомою мовою? Чого Усик не співав гімн рідною мовою хо.хлов - ка.цапською, як це ж так собакомовні не переклали гімн України ка.цапською, як же візжання, що нам українська не потрібна? От прокол собакомовне лайно. Ты типичный расист. Я разговариваю на том языке, на котором мне легче, потому что всю жизнь на нем разговариваю, а если ты последние 4 года "став розмовляти українською" - ты не больший патриот, чем Усик, Ломаченко и я Що й треба було довести. Ти до мене навіть написати не можеш людською. Мої батьки - українці, я - українець, розмовляю й думаю українською все своє усвідомлене життя, а от такі як ти по всьому світу кричать, що вони усруські й їх принижують не даючи ,,радною чтокать и какать,, й твоє визжання про расизм це доводить, що ти цапа ганебна, тому закрий свою цапську пельку й не гавкай. А щодо останніх 4 років, то як на мене це дуже добре що люди почали усвідомлювати де вони живуть й яка в Україні рідна мова, а такі як ти ракова пухлина на тілі країни, намагаються всіма правдами й неправдами проводити русифікацію й я не прочитав жодного аргументу від тебе, лише ,,расизм,, ,,моя рідна,, чогось про русофобію забув сказати, мабуть щоб не палиться до кінця й надалі видавати себе за псевдопатріотизмом. Запам'ятай намертво - українці розмовляють й думають на своїй рідній українській мові, а такі як ти ведуть неоколоніальну політику кажучи яка різниця якою розмовляти, так чому ка.цапи говорять своєю, а не будь якою? А от українцям цю маячню намагаєтесь прищепити. Так що ка.цла даремно стараєшся я таких наскрізь бачу.

    Розмовляй і думай якою хочеш мовою. Але нема чого кидатися на тих, хто розмовляє іншою. Якщо рахувати по твоєму критерію то українців в Україні заледве 3-5 мільйонів набереться. І казати іншим на якій мові їм розмовляти, називаючи росіян ка.цапами-це таки расизм. Ракова пухлина-це такі як ти, які будуть робити з людей істот нижчого порядку лише виходячи з того якою мовою вони розмовляють. Сказати тобі хто так робив? Гітлер, царський окупаційний режим в Україні, Сталін...Хочеш бути на одній дошці з цими "великими гуманістами"? Хай розмовляє якою хоче мовою-це його право. Мовні меншинства в будь-якому разі існують в усіх країнах.Я розумію людей, яким не подобається, що в Україні рідна мова є фактично менш поширеною ніж російська, але долати це треба поступово, намагаючись передавати новому поколінню виховання вже рідною мовою, а не влаштовуючи гонитви на тих, хто розмовляє російською.

    Згоден з тобою, друже! Якщо людина розмовляє української - це ще не підтверження його патріотизму? Серед росіян багато порядних людей, хто вболіває за Україну! Якщо я вболіваю за грузинський народ, то я обов'язково повинен звертатися до них грузинською мовою?
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 29.01.2018 14:04
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Бой УСИК - БРИЕДИС понравился! Александр заслуженно победил в тяжёлом бою! Такие бои закаляют спортсмена! Думаю и надеюсь, что Александр выиграет и остальные два пояса в финале в мае в Саудовской Аравии! Если делать прогноз на другой полуфинал, то кубинец выглядит предпочтительней, но осетин будет принимать в Сочи кубинского гостя! Ставлю всё-таки на кубинца!
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.